kenangan mengusik jiwa

Saturday, March 7, 2009

penin kepale...huhuhu....

td kt opis kpale nie dh start berdenyut-denyut..maybe xckup tdo+keje yg blambak-lmbk+cuaca yg xmnentu...ujan kejap,pas tu cuaca panas giler...dlm opis kene air cond sejuk,kuar opis panas.... huuaarrgghh....tu yg btmbh-tmbh sakit kpale aku dibuatnye...

mlm nie abah n edir nk dtg cni (KL),dlm kol 2pagi sampai lew tuh....sambil tggu dia org smpai,tuh yg aku luangkn mase tulis blog nih..esok tgh hari kami sume nk gerak ke perak.g umah pak usu..nk tgk kebun kacang panjang aku tuh...dh tumbuh ker blm..kalo dh tumbuh nmpknye ari ahad nie kene lew aku pasang buluh utk pokok2 kacang aku tu menjalar dgn bebasnye..hehehehe....kalo ade rezeki dlm bln 3dh blh kutip hasil..blh ler saving2 ckt duit tok tmbh2...time2 gawat cm nie,kene ler pndai amik peluang..kalo x...lu pk la sendiri...heheheh... ok lh..nk tdo kejap..kang kol 2pagi nt nk kene bangun..xsbr nk jumpe abah..rindu rasenye... ZZZzzzzz....

No comments:

Post a Comment