kenangan mengusik jiwa

Friday, August 19, 2011

majlis pelancaran single album "ery ma'arof" dan majlis berbuka puasa








Pada 13Ogos 2011 (sabtu) telah berlangsungnye majlis pelancaran single album ery ma'arof yg diadakan di Hotel Seri Cempaka Menara PGRM Cheras..majlis dibuat secara sedarhana tp ttp meriah..majlis telah dihadiri oleh media2 hiburan,wartawan, dan photographer.
Turut diundang anak-anak yatim dari titian kasih setiawangsa.majlis bermula dr jam 5pm-9pm. ermmm...ruga la sape2 yg xdtg tuh..hihihi...semua tetamu xkering gusi apabila pengacara majlis pade ari tuh (artis "didie alias") sentiasa membuat lawak pecah perot.. majlis telah dirasmikan oleh ery ma'arof sendiri dn komposer terkenal saari amri serta penaja en.asmadi dr alamgapura group. terima kasih juga kpd penaja2 lain..spt rima aras solution dan hazazie coklat co.(noor aziana aziz &suami)
ery ma'arof juga telah membuat persembahan dgn menyanyikn lagu Astaghfirullah Al-Azim. sedap sungguh lagu tuh..liriknya penuh dgn pengajaran..lagu berunsurkan ketuhanan dicipta khas oleh komposer saari amri..kepada yg blm mendengar lg lagu tuh..blh la layan di vedio yg akan sy upload nt..jom kita layan gambar2 sepanjang majlis ini berlangsung...:) TAHNIAH kepada Aras Iriaz Entertainment kerana telah berjaya menganjurkan majlis tersebut..:)

No comments:

Post a Comment